Znieczulica ochroniarzy z Reala

    Znieczulica ochroniarzy z Reala

    Daniel Klusek

    Głos Pomorza

    Aktualizacja:

    Głos Pomorza

    Hipermarket Real w Kobylnicy.

    Hipermarket Real w Kobylnicy. ©Sławomir Żabicki

    Nasza czytelniczka skarży się na sposób, w jaki potraktowali ją ochroniarze i pracownicy obsługi klienta z hipermarketu Real.
    Hipermarket Real w Kobylnicy.

    Hipermarket Real w Kobylnicy. ©Sławomir Żabicki

    Do naszej redakcji dotarł list pani Ewy Inhuelsen ze Słupska. Dzień przed świętami pani Ewa robiła zakupy w Realu. W pewnym momencie zauważyła, że po pasażu biega pies - owczarek niemiecki.

    Nasza czytelniczka poprosiła ochroniarza, by ten przez głośniki wywołał właściciela zwierzęcia. Bez skutku. "Kiedy ponowiłam moją prośbę, pracownik ochrony zlekceważył mnie, odwracając się do mnie plecami. Stwierdził, że nie ma możliwości nadania komunikatu bez zgody szefa, który był nieosiągalny" - pisze pani Ewa.

    Kobieta postanowiła więc porozmawiać z kierownikiem informacji. On, zdaniem czytelniczki, "odzywał się w sposób lekceważący i szyderczy" i odesłał ją z powrotem do ochroniarza. Gdy pani Ewa ponownie została przez niego zbyta, poprosiła o przedstawienie się. Usłyszała, że nie ma takiej możliwości, bo ochroniarzy obowiązuje ochrona danych osobowych.

    O sprawie poinformowaliśmy szefostwo Reala w Kobylnicy. Odesłano nas jednak do siedziby firmy w Warszawie.

    - Jeśli faktycznie było tak, jak pisze czytelniczka "Głosu Pomorza", to zachowanie pracowników ochrony oraz informacji było naganne - mówi Agnieszka Łukiewicz-Stachera, rzecznik prasowy Reala.

    - Przeprowadzimy wewnętrzne śledztwo, znajdziemy osoby winne i ukarzemy je. Zrobimy wszystko, by takie sytuacje już się nie powtarzały. Najmocniej przepraszam panią Ewę.

    Rzecznik Reala dodała, że każda osoba, która w punkcie obsługi klienta zgłosi zaginięcie dziecka czy psa, zostanie wysłuchana, a pracownicy Reala wyemitują stosowny komunikat.

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Komentarze (11)

    Wszystkie komentarze (11) forum.gp24.pl

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    GP24 poleca

    Wideo