Od poniedziałku przy ul. Kopernika 37 (w dawnym domu towarowym) zacznie działać punkt obsługi klienta firmy Vectra. Tam zapłacimy rachunki i załatwimy wszystkie sprawy z kablówką.
Vectra przenosi obsługę swoich słupskich abonentów z siódmego piętra biurowca przy ulicy Jana Pawła II 1 do nowego salonu. Punkt obsługi będzie się mieścił w dawnym Rolniczym Domu Towarowym, przy ul. Kopernika 37.
- Jest tam więcej miejsca a do dyspozycji interesantów będą trzy stanowiska obsługi - mówi Krzysztof Stefaniak, rzecznik Vectra. - Przy budynku jest parking a wejście jest przystosowane dla niepełnosprawnych.
Salon będzie czynny sześć dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18 i w soboty w godzinach 9-13.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?