Słupsk > Skargi na pogotowie stomatologiczne

    Słupsk > Skargi na pogotowie stomatologiczne

    Olimpia Dudek

    Głos Pomorza

    Aktualizacja:

    Głos Pomorza

    Na nieuprzejme zachowanie i koszty leczenia mogą napotkać pacjenci słupskiego pogotowia stomatologicznego w Słupsku.

    Po raz kolejny nasi czytelnicy zgłaszają skargę na słupskie pogotowie stomatologiczne przy ul. Nowowiejskiej. Jak widać wcześniejsze skargi pozostały bez echa.

    Słupszczanin (nazwisko do informacji redakcji) zgłosił się kilka dni temu późnym wieczorem z krewną, która potrzebowała natychmiastowej pomocy dentysty.

    - Poproszono nas o aktualną legitymację ubezpieczeniową. Mieliśmy tylko książeczkę RUM, nie chciano nas wpuścić do środka. Powiedziałem więc, że zapłacę za usługę.

    Po wykonanej usłudze pacjent poprosił o dowód zapłaty.

    - Wtedy pani stomatolog zaczęła na nas krzyczeć, że jesteśmy oszustami, że nagle domagamy się jakiś rachunków. Zwyzywała nas, straszyła policją. Była bardzo niemiła.

    Oburzony takim potraktowaniem słupszczanin napisał skargę do słupskiego oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia.

    To nie pierwszy raz gdy pracownik ze słupskiego pogotowia stomatologicznego świadczy usługę prywatnie, zaraz po tym jak odmawia przyjęcia chorego bez aktualnej książeczki ubezpieczeniowej.

    - Książeczka rumowska nie jest wystarczającym dowodem ubezpieczenia - tłumaczy Mariusz Szymański, rzecznik prasowy NFZ w Gdańsku. - Wiadomo jednak, że w nagłych przypadkach należy wykazać się wyrozumiałością. Można zapłacić za usługę, w ramach kaucji, a na następny dzień donieść książeczkę ubezpieczeniową.

    Oczywiście nieuprzejme zachowanie lekarza jest naganne i takie sprawy należy zawsze zgłaszać do rzecznika praw pacjenta.

    Rzecznik praw pacjenta NFZ w Gdańsku - numer telefonu 058 32 18 636, email: rzecznik.praw.pacjenta@nfz-gdansk.pl

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Komentarze (3)

    Wszystkie komentarze (3) forum.gp24.pl

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    GP24 poleca

    Wideo