Ustka > Rysunkowy pomysł na promocję

    Ustka > Rysunkowy pomysł na promocję

    Zdjęcie autora materiału

    Aktualizacja:

    Głos Pomorza

    Już nie tylko syrenka herbowa będzie znakiem rozpoznawczym Ustki. Z kurortem kojarzyć ma się także jego logo. Swój projekt może zgłosić każdy ustczanin.

    Logo Ustki ma być używane do działań promocyjnych, np. drukowane na folderach reklamowych, gadżetach czy pokazywane na targach turystycznych, na których prezentuje się kurort. Natomiast herb Ustki ma być używany na oficjalnych dokumentach przez burmistrza i radę miasta.

    - Znak herbowy był w historii zawsze oznaką władcy, a w mieście jego odpowiednikiem jest dziś władza miejska - tłumaczy Piotr Wszółkowski, naczelnik wydziału promocji Urzędu Miasta w Ustce. - Dlatego posługiwanie się herbem powinniśmy zostawić tylko jej.

    Wprowadzenie logo miasta nie oznacza, że herbu nie będą mogli korzystać mieszkańcy Ustki lub przedsiębiorcy. Tak jak teraz, aby użyć herb trzeba będzie zwrócić się o to do władz miasta.

    Zaprojektowanie logo przez profesjonalną firmę kosztuje od 15 do 50 tys. zł. Usteckiego ratusza nie stać na wydanie takiej sumy. Dlatego szukają kogoś kto zrobi to znacznie taniej. - Dobrze, będzie jeżeli logo zaprojektuje ustczanin, albo człowiek związany z miastem - tłumaczy Wszółkowski. - Każdy może zaprezentować przyjść do mnie i zaprezentować swój projekt logo. Czekam na nie przez najbliższe kilka miesięcy.

    Projekt logo musi spełniać kilka warunków. Powinien być prosty, czytelny i łatwy do narysowania, uwzględnione w nim muszą być barwy miasta (biała, żółta i błękitna) oraz musi w nim być zawarta nazwa Ustka.

    (map)

    Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

    Komentarze

    Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    GP24 poleca

    Wideo