- Przed sezonem wydaliśmy kolekcję pocztówek przedstawiających najbardziej znane zakątki Ustki: plażę, molo, syrenkę, port - mówi Jacek Cegła, rzecznik prasowy burmistrza Ustki.- W ramach kampanii Ustka Retroaktywna zostały one wystylizowane tak, by wyglądały na zdjęcia sprzed lat. Są w czarno-białych barwach z charakterystyczną dla starych zdjęć winietą.
Pocztówki są skompletowane po 10 i oprawione w etui z logo miasta.
- To edycja limitowana, mamy 100 takich pakietów - mówi rzecznik. - Przygotowaliśmy je z myślą o turystach, będą rozdawane w sezonie, część będzie można wygrać, śledząc nasz profil na Facebooku.
Część kolekcji jest też dostępna odpłatnie. Można o nie pytać w biurze Lokalnej Organizacji Turystycznej przy ul. Marynarki Polskiej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?