We wniosku zwrócono uwagę, że logo Ustki nie wpisuje się w nadmorski charakter uzdrowiska i w zasadzie w żaden sposób nie jest z nim kojarzony. Oprócz tego, zdaniem Lokalnej Organizacji Turystycznej, samo logo jest po prostu nieatrakcyjne i nie podoba się ani społeczności miasta, ani odpoczywającym w nim turystom. Fakt ten potwierdza brak większego zainteresowania gadżetami i materiałami promocyjnymi, na których widnieje usteckie logo.
W odpowiedzi na pismo od LOT, burmistrz Jan Olech poinformował, że tuż po zakończeniu tegorocznego sezonu letniego zamierza podjąć ostateczną decyzję w tej sprawie. Przeanalizowana zostanie możliwość wystąpienia do rady miasta o zmianę lub wycofanie logo z użytku.
Kluczowe decyzje poprzedzone zostaną konsultacjami społecznymi oraz analizą dotychczasowej realizacji "Strategii marki Ustka".
Przypomnijmy, że obecne logo miasta Ustki funkcjonuje publicznie od 2011 roku i jest elementem "Strategii marki Ustka". Projekt ten kosztował około czterdziestu tysięcy złotych i od samego początku wzbudzał duże emocje zarówno wśród mieszkańców, jak i turystów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?