Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Usteckie logo nadal wywołuje kontrowersje

Mariusz Surowiec
Tak wygląda logo Ustki.
Tak wygląda logo Ustki. Mariusz Surowiec
Od dwóch lat niczym bumerang wraca dyskusja nad usteckim logo. Tym razem za sprawą wniosku, jaki trafił do burmistrza od Lokalnej Organizacji Turystycznej Ustka i Ziemia Słupska.

We wniosku zwrócono uwagę, że logo Ustki nie wpisuje się w nadmorski charakter uzdrowiska i w zasadzie w żaden sposób nie jest z nim kojarzony. Oprócz tego, zdaniem Lokalnej Organizacji Turystycznej, samo logo jest po prostu nieatrakcyjne i nie podoba się ani społeczności miasta, ani odpoczywającym w nim turystom. Fakt ten potwierdza brak większego zainteresowania gadżetami i materiałami promocyjnymi, na których widnieje usteckie logo.

W odpowiedzi na pismo od LOT, burmistrz Jan Olech poinformował, że tuż po zakończeniu tegorocznego sezonu letniego zamierza podjąć ostateczną decyzję w tej sprawie. Przeanalizowana zostanie możliwość wystąpienia do rady miasta o zmianę lub wycofanie logo z użytku.

Kluczowe decyzje poprzedzone zostaną konsultacjami społecznymi oraz analizą dotychczasowej realizacji "Strategii marki Ustka".

Przypomnijmy, że obecne logo miasta Ustki funkcjonuje publicznie od 2011 roku i jest elementem "Strategii marki Ustka". Projekt ten kosztował około czterdziestu tysięcy złotych i od samego początku wzbudzał duże emocje zarówno wśród mieszkańców, jak i turystów.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza