Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zobacz nowy spot reklamujący wczasy w Ustce (wideo)

Bogumiła Rzeczkowska [email protected]
Kadr z filmu reklamującego wczasy w Ustce.
Kadr z filmu reklamującego wczasy w Ustce. YouTube/Miasto Ustka
W sobotę w śląskiej telewizji startuje kampania reklamowa. Dynamiczny spot ma zachęcić mieszkańców południowej i centralnej Polski do spędzania wakacji w Ustce.

W sobotę, 2 marca, w śląskiej telewizji Silesia rozpoczyna się kampania reklamowa Ustki. Widzowie ze Śląska, ale nie tylko, bo TVS dociera do różnych zakątków kraju, zobaczą nowy film promocyjny. Kampania potrwa dwa miesiące, a spot zostanie wyemitowany w sumie 70 razy.

Pierwsze sekundy to kadry biurowej nudy. Gdzieś w Polsce, 400 kilometrów od słonecznej Ustki, w biurowcu z ogromnymi oknami, młoda kobieta idzie coś skopiować. Drukarka odmawia posłuszeństwa i po "ręcznej" pomocy działa. Ale to jakieś czary, bo zamiast nudnego pisma z urządzenia wychodzi fotografia pięknego zachodu słońca nad morzem. Pani się uśmiecha... Nieważne, czy do marzeń, czy wspomnień, bo w obu przypadkach na pewno przenosi się do Ustki. Chwilowo myślami, ale w wakacje na pewno tam pojedzie z rodziną. Zobaczy czyste i szerokie plaże, zrewitalizowaną starówkę, port - okno na świat, najpiękniejszą w Polsce promenadę, uzdrowisko - raj dla ciała.

W kadrach pojawiają się najpiękniejsze zakątki kurortu - latarnia, molo, stare uliczki i szczęśliwi rodzice z udanymi dziećmi, kolorowy świat.

Tymczasem w finale w idealnie nudnym biurze gdzieś w Polsce, plażowiczka na leżaku obok kolorowej piłki wachluje się fotografią morza. Oczywiście z czarodziejską drukarką na pierwszym planie. "Ustka - Wakacje przez cały rok" - słychać zachętę z ekranu.

Film był kręcony latem 2012 roku, jesienią prowadzono prace montażowe. Ma dwie wersje: pół- i dwuminutową. Pierwsza będzie reklamówka telewizyjna, którą widzowie TVS zobaczą już w sobotę.
Spot już można oglądać w serwisie youtube, na kanale Ustki, planowana jest także kampania w innych stacjach telewizyjnych. - Realizacja filmu kosztowała 15 tysięcy złotych.

Zdecydowaliśmy się na emisję w TVS, bo ta telewizja ma duży zasięg. Z badań wynika, że przyjeżdża do nas wiele osób ze Śląska i centralnej Polski, więc musimy uderzać tam, gdzie są nasi turyści - mówi Jacek Cegła, naczelnik wydziału promocji i komunikacji społecznej usteckiego ratusza. - Reklamówka będzie emitowana w marcu i kwietniu, czyli w czasie, gdy turyści planują, gdzie się wybrać na urlop.

Zobacz także: Wielki sukces Łeby. A gdzie podziała się Ustka?

- Mamy też podpisaną umowę z Onetem, który roześle e-maile do 50 tysięcy użytkowników swojej poczty w wybranych lokalizacjach w Wielkopolsce, na Mazowszu, na Górnym i Dolnym Śląsku. Ofertę kierujemy głównie do rodzin, które chcą atrakcyjnie spędzić czas. Baner reklamowy Ustki będzie też na stronach onet.pl. Cała kampania nazywa się Kierunek - Ustka. Przygotowaliśmy też gadżety reklamowe miasta z nową grafika. To koszulki, kubeczki, balony, które wykorzystamy podczas targów turystycznych czy naszych imprez.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza