Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Miszkańcy Bora Komorowskiego 2 w Słupsku skarżą się na źle przeprowadzony remont bloku

Dorota Aleksandrowicz [email protected]
– To po prostu wygląda niechlujnie – mówią lokatorzy.
– To po prostu wygląda niechlujnie – mówią lokatorzy. Zdjęcie poglądowe
Mieszkańcy budynku przy ul. Bora Komorowskiego 2 mają żal, że nie wysunięto konsekwencji wobec ekipy, która jakiś czas temu remontowała ich budynek. - To po prostu wygląda niechlujnie - mówią lokatorzy.

- Kilka lat temu była prowadzona modernizacja naszego budynku. Myśleliśmy, że wszystko będzie ładnie i schludnie. Myliliśmy się jednak - mówi mieszkaniec ulicy Komorowskiego 2 w Słupsku.

Dodaje, że temat źle przeprowadzonego remontu w ostatnich latach poruszany był na wielu zebraniach lokatorów.

- Ja sam podejmowałem ten temat wielokrotnie. Zrobiłem nawet zdjęcia i pokazywałem je różnym urzędnikom. Jednak koniec końców nic z tego nie wynikło - mówi mężczyzna.

Lokator bloku przy ul. Bora Komorowskiego jest bardzo zaniepokojony tą sytuacją i nie rozumie, dlaczego nikt do tej pory nie zainteresował się tą sprawą, pomimo iż była zgłaszana wielokrotnie.

- Nasz blok wygląda niechlujnie. Remont został bardzo źle przeprowadzony. Wystarczy spojrzeć, aby wyrobić sobie zdanie na temat tych, którzy to robili. Przecież barierki i elewacja są niedomalowane, poza tym w wielu miejscach schodzi farba, kruszą się także płytki. Z parapetów woda spływa w stronę pokoju zamiast na zewnątrz. To wszystko wygląda po prostu źle - opowiada mężczyzna.

Chciałby, aby usterki zostały naprawione od razu w całym bloku, a nie w mieszkaniu jednej czy kilku osób.

- Może wejdą do kilku mieszkań i coś tam poprawią, ale co z resztą? Mamy teraz patrzeć na kruszące się płytki czy odchodzącą farbę i denerwować się? Chyba nie po to był robiony ten remont - mówi lokator bloku przy ul. Komorowskiego 2.

Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej.

- Remont tego budynku został wykonany w 2010 roku, a okres jego gwarancji trwa do 5 lipca tego roku. 22 maja odbyło się spotkanie administratora, wykonawcy i zarządu wspólnoty mieszkaniowej w sprawie dokonania poprawek budowlanych. Wtedy też przystą­piono do wizji lokalnej budynku. Jednak nie wszyscy lokatorzy byli obecni. Wywieszone zostało także ogłoszenie mówiące o tym, że jeżeli lokatorzy mają jakie­kolwiek uwagi odnośnie do remontu i usterek, powinni zgłaszać je do administracji na piśmie - mówi Klaudia Godlewska z PGM.

W związku z tą sprawą odbędzie się kolejne spotkanie, na którym zostaną już ustalone konkrety. Stworzony zostanie wykaz lokali z określonymi usterkami.

- Jeżeli chodzi o datę gwarancji, to ta automatycznie przedłuży się wraz z podjęciem prac budowlanych - mówi Klaudia Godlewska z Przedsiębiorstwa Gospodar­ki Mieszkaniowej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza