Usługa jest bezpłatna. Umożliwia posiadaczom laptopów i innych mobilnych urządzeń dostęp do otwartej sieci. Nie potrzeba logowania ani żadnych haseł! Połączyć się ze światem można z każdego miejsca na dworcu, ale największa siła sygnału będze w obrębie poczekalni i stanowisk odjazdowych.
Z kolei w autobusach z WiFi, czyli we wszystkich dalekobieżnych, poprawi się wkrótce jakość internetu, bo przewoźnik zmienia operatora. Ponadto wozy dalekobieżne PKS-u zostaną wyposażone w lokalizatory: pasażer w komórce zobaczy, gdzie w dalej chwili jest autobus, którym jedzie lub na który czeka. Poza tym zamiast czterech kamer w pojazdach już w tym roku będzie ich 20., dla większego bezpieczeństwa jadących i bagażu.
- To już jest standard wygód pasażerów w europejskiej komunikacji. W ramach tego samego planu właśnie wprowadziliśmy internetową sprzedaż biletów dalekobieżnych bezpośrednio na naszym portalu www.pks.slupsk.pl - zaznacza Mirosław Kaźmierski, prezes PKS w Słupsku.
Ponadto firma poprawiła ostatnio przekaz na wielkim telebimie na dworcu. Wiosną na nim pojawi się zieleń, w poczekalni będą organizowane wystawy graficzne i fotograficzne, a w punkcie bookcrossingu znacząco przybędzie książek dla podróżnych.
Słupski PKS jest pierwszym przewoźnikiem w Pomorskiem i trzecim w kraju z samodzielną sprzedażą biletów online. Każdy bilet PKS kupiony przez jego portal jest o 5 zł tańszy, niż kupowane dotąd tylko poprzez stronę pośrednika e-podróżnik.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?