Sprawa jest o tyle irytująca, że wszelkie infolinie są zablokowane. Kilka lat temu sieć ta należała do lokalnej firmy WMC net i przejęta została przez MNI Telecom.
- Kiedyś korzystałem z usług WMC net i było wszystko w porządku. Przynajmniej wiedziałem, że właścicielowi firmy zależało na swoich klientach. Kiedy WMC objęło zasięgiem internetu większość Słupska, to właściciel odsprzedał firmę i takie są tego skutki - mówi Grzegorz, czytelnik.
Pytanie co można zrobić w sytuacji, kiedy nasz operator ogranicza dostęp do internetu skierowaliśmy do miejskiego rzecznika praw konsumentów.
- Ja bym radził w pierwszej kolejności udać się do siedziby firmy, która znajduje się w CH Podkowa. Oczywiście jeżeli faktycznie infolinie są zablokowane. Konsumenci mają prawo wystosować roszczenie o zmniejszenie abonamentu, przeliczając liczbę dni, kiedy nie mieli dostępu do sieci. Taka procedura może się jednak ciągnąć miesiącami. Alternatywą i niejako postawieniem firmy przed faktem dokonanym jest zapłacenie najbliższego rachunku o wartość niższą w stosunku do liczby dni, kiedy nie mieliśmy internetu. Wtedy należy poinformować o tym firmę piśmiennie - mówi Marek Downar-Zapolski, miejski rzecznik praw konsumentów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?