Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej przedstawił wstępny projekt kalendarza imprez i działań promocyjnych w 2015 roku. Na uwagi i sugestie czeka do końca miesiąca, a program zostanie przyjęty w lutym po spotkaniu z mieszkańcami.
Generalnie projekt ma dotyczyć tematu, jak najlepiej Ustkę sprzedać w sezonie, czym zwabić turystów i gdzie ich szukać. I na pewno głosów w dyskusji nie zabraknie. Jednak dwa elementy projektu odnoszą się wyłącznie do ustczan. Ratusz myśli o tym, by o pracy burmistrza i rady informować ich metodą tradycyjną, czyli ogłoszeniami w mediach, ale także wysyłaniem wiadomości na telefony komórkowe.
- Chcemy uruchomić system SMS-owego powiadamiania mieszkańców, by informować ich o spotkaniach i najważniejszych przedsięwzięciach samorządu - mówi Jacek Cegła, naczelnik wydziału promocji. - Na całą usługę przeznaczyliśmy 10 tysięcy złotych na rok. Na podstawie doświadczeń innych miast szacujemy, że w ten sposób dotrzemy nawet do kilku tysięcy użytkowników. Jednym z argumentów, który za tym przemawia, jest fakt, że starsze osoby nie mają dostępu do Internetu, ale korzystają z telefonów komórkowych.
Jacek Cegła podkreśla, że mieszkańcy nie będą płacili za otrzymane wiadomości, a skuteczność informacyjna zdecydowanie wzrośnie.
W treści SMS-a mogą na przykład znaleźć się wiadomości o terminach konsultacji społecznych, na które czasami przychodzi garstka ustczan. A tych w mieście nie brakuje, choć dzisiaj mało kto o nich wie.
Już na początku przyszłego miesiąca szykują się trzy ważne spotkania. 3 lutego o godz. 18 odbędą się konsultacje na temat organizacji sezonu letniego. 4 lutego o godz. 17 - spotkanie dotyczące remontu ul. Darłowskiej. Warto przyjść, by pewnego dnia nie zdziwić się, że przeniesiono przystanki autobusowe. A 6 lutego o godz. 17 ustczanie dowiedzą się, czy budowa sztucznej rafy na plaży utrudni sezon.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?