Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Przez pomyłkę zapłacił 2007 zł za kablówkę zamiast 207 zł

Daniel Klusek
Pan Tadeusz ze Słupska przez pomyłkę zapłacił za dużo za telewizję kablową. Po naszej interwencji dostał  szybko zwrot gotówki.
Pan Tadeusz ze Słupska przez pomyłkę zapłacił za dużo za telewizję kablową. Po naszej interwencji dostał szybko zwrot gotówki. pixabay.com
Pan Tadeusz ze Słupska przez pomyłkę zapłacił za dużo za telewizję kablową. Po naszej interwencji dostał szybko zwrot gotówki.

Nasz czytelnik, mieszkaniec ul. Koszalińskiej, od lat jest abonentem Telewizji Kablowej Słupsk - Kanał 6. Zawsze regularnie płaci rachunki, wysyłając z domu przelewy przez internet.

- Przed świętami wyjeżdżam na kilka tygodni do Niemiec. Aby nie mieć zaległości w opłatach za telewizję kablową, postanowiłem zapłacić rachunki za kolejne trzy miesiące - mówi pan Tadeusz.
11 marca słupszczanin zrobił przelew. Niestety, podczas wpisywania kwoty pomylił się i wpisał w kwocie dwa zera. W ten sposób, zamiast zapłacić 207 złotych, przesłał na konto telewizji kablowej 2007 zł.

- Swój błąd zauważyłem zaraz po wysłaniu przelewu - mówi pan Tadeusz. - Napisałem do telewizji kablowej wniosek z informacją o błędzie i prośbą o zwrot pieniędzy.
Od tego czasu nasz czytelnik regularnie sprawdzał stan konta i rozmawiał z przedstawicielami kablówki.

- Pani, z którą się kontaktowałem, nie potrafiła mi powiedzieć, kiedy pieniądze do mnie wrócą. Dowiedziałem się, że najpierw musi zebrać się zarząd, że jeśli w ogóle odzyskam pieniądze, to mogę na nie czekać nawet 30 dni - mówi abonent Kanał 6. - Usłyszałem nawet, że niewykluczone, iż nadwyżka zostanie wykorzystana na poczet przyszłych rachunków. A to przecież 1800 złotych!
Pan Tadeusz poprosił naszą redakcję o pomoc. Skontaktowaliśmy się więc z Mariuszem Kowalskim, właścicielem TK Słupsk - Kanał 6.

- Ponieważ termin wnoszenia opłat abonamentowych mija 15 dnia każdego miesiąca, pieniądze księgujemy następnego dnia - mówi Mariusz Kowalski. - Dopiero potem możemy przelewać nadpłacone pieniądze. Jeśli abonent złożył wniosek z informacją o pomyłce, księgowość sprawdzi i odda pieniądze.

Dzień później z redakcją ponownie skontaktował się pan Tadeusz. - Pieniądze są już na moim koncie. Dziękuję!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza