Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Skarbiec Pożyczki - więcej niż gotówka. Jakość obsługi Klienta pod ścisłą kontrolą

Redakcja
Uśmiech, merytoryczna informacja, nienaganna prezencja, wyjaśnienie wszelkich wątpliwości i kultura osobista na najwyższym poziomie. To tylko niektóre z wymagań, jakie stawiane są pracownikom umysłowym z sektorów usługowych niemalże wszystkich branż. Na pozór postulaty te wydają się dość banalne i oczywiste - jednakże w ostatecznym rozrachunku są przysłowiowym "magnesem marketingowym". Klient wraca tylko do tych miejsc, których pracownicy skrupulatnie przestrzegają wspomnianych wyżej zasad.

Bez względu na to, czy jest to apteka, biuro turystyczne - a może instytucja finansowa Klient ma prawo oczekiwać wszystkiego, co najlepsze. PKF Skarbiec Pożyczki to Firma z ośmioletnim stażem rynkowym, która do lojalności i poziomu zadowolenia Klientów przywiązywała (i przywiązuje) wielką wagę już od pierwszego dnia funkcjonowania. O ile banki walczą o Klientów za pomocą kampanii telewizyjnych i outdoorowych (których to nośne hasła w konfrontacji z rzeczywistością okazują się by mocno "na wyrost"), o tyle Skarbiec Pożyczki inwestuje w szkolenia kadry i regularnie bada jakość konsumenckiej obsługi.

Klient niezadowolony to nie problem - a wyzwanie dla Skarbiec Pozyczki. Musimy precyzyjnie "zdiagnozować", dlaczego oferta lub Obsługa w oddziale nie spełniła wymagań. Musimy także zareagować. Szybko. Efektywnie. W PKF Skarbiec Pozyczki każda negatywna opinia jest indywidualnie rozpatrywanym przypadkiem. Klienta "na nie" potrzebuje swoich progach każda firma. Dzięki Jego uwagom można się rozwijać. Wiemy co zmienić, co poprawić - wyjaśnia Kierownik ds. Rozwoju Korporacji.

Mniej entuzjazmu w stosunku do (cytując Kierownika PKF Skarbiec Pożyczki) "Klienta na nie" okazują wiodące banki. O ile PKF Skarbiec Pożyczki wyciąga konstruktywne wnioski i działa, by zadowolić sceptyków - o tyle wiele banków woli skupić się na pozyskaniu nowych kredytobiorców. Działające na skalę masową instytucje finansowe skoncentrowane są na pomnażaniu kapitału; traktują Klienta bardzo przedmiotowo.

Pani Anna z Wrocławia podsumowuje swoje doświadczenia z bankiem: "Matematyczna zasada wprosproporcjonalności w pełnej krasie. O ile bardziej Klient jest "atrakcyjny" finansowo dla banku - o tyle bardziej tam o niego dbają. Przynajmniej na początku. Po podpisaniu umowy obsługa posprzedażowa ma zdecydowanie mniej intensywny i spektakularny charakter. Wiele spraw organizacyjnych-formalnych dotyczących mojego kredytu (zmiana kwoty rat i terminów spłaty) okazało się ponad siły bankowych Konsultantów. Dopiero rozmowa z Kierownikiem pomogła."

Skarbiec Pożyczki prowadzi politykę zorientowaną na Klienta (i Jego komfort) na każdym etapie długofalowej współpracy. To, że Klient wybrał ofertę PKF Skarbiec i podpisał umowę jest dopiero początkiem starań o pełną satysfakcję. Dobre oprocentowanie (2,99%* w skali roku), elastyczny harmonogram spłaty zobowiązania , bogaty portfel wariantów poręczenia dopełniają: fachowa obsługa w każdym z 30-stu oddziałów, skuteczna i szybka reakcja na potrzeby konsumenckie oraz pełne wsparcie Doradcy Finansowego podczas finalizowania wszystkich formalności.

Kadra Skarbiec Pożyczki podlega częstym kontrolom (np. poprzez narzędzie badawcze "tajemniczy klient"). Sam proces rekrutacji nie ma charakteru "castingu" - wymagania dla kandydatów są bardzo konkretne. Potencjalni pracownicy PKF Skarbiec muszą legitymować się wiedzą ekonomiczną, doświadczeniem zawodowym, znajomością języków - ale także kompetencjami z zakresu negocjacji i psychologii. Bywa, że w gronie Klientów PKF Skarbiec znajdują się ludzie dotknięci nagłym niepowodzeniem, sfrustrowani odmowami w bankach. Rolą Doradcy jest nie tylko dobranie najlepszych rozwiązań finansowych - ale także dodanie otuchy poprzez racjonalną argumentację.

Pozyczki argentynskie skarbiec?
Wydawałoby się, że brak konieczności przedstawiania zaświadczeń z ZUS i US, bardzo preferencyjne oprocentowanie oraz brak weryfikacji historii w BIK może budzić niepokój i podejrzenia o system argentyński. Są to absolutnie nieuzasadnione wątpliwości! PKF Skarbiec działa od 2002r., w pełni legalnie, akceptując wszelkie dostępne na polskim rynku formy zabezpieczeń (od poręczenia - po weksel in blanco).

W Internecie nie brakuje prób zdyskredytowania wizerunku Firmy poprzez propagowanie haseł "pozyczki argentynskie skarbiec". Konkurencyjne podmioty, zamiast skoncentrować się na poprawie jakości obsługi Klientów z premedytacją stosują wobec PKF Skarbiec czarny PR. Tym łatwiej uniknąć konsekwencji, że większość sieciowych ataków ma charakter anonimowy.

Wszystkich zainteresowanych ofertą Skarbiec Pozyczki odsyłamy do wiarygodnych źródeł informacji o produktach finansowych i historii samej Korporacji: www.pkfskarbiec.pl

Zapraszamy na stronę internetową pożyczek w celu lokalizacji oddziału, oszacowania wysokość miesięcznej raty i złożenia wniosku pożyczki on-line.

Doradcy Finansowi PKF Skarbiec Pożyczki czekają na Państwa pytania pod numerami ogólnopolskiej Infolinii: 0801 003 160

(koszt połączenia wg stawki operatora).

*RRSP wynosi 7,08%
Niniejszy artykuł nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gp24.pl Głos Pomorza