MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Bytowianka, wiceprezes Drutexu Kamila Newlin-Łukowicz „Kobietą Biznesu 2021”

Sylwia Lis
Sylwia Lis
Bytowianka, wiceprezes Drutexu Kamila Newlin-Łukowicz „Kobietą Biznesu 2021”.
Bytowianka, wiceprezes Drutexu Kamila Newlin-Łukowicz „Kobietą Biznesu 2021”. Drutex
Kamila Newlin-Łukowicz, wiceprezes firmy Drutex, wygrała plebiscyt „Kobieta Biznesu Roku 2021” Pulsu Biznesu w kategorii firm z przychodami powyżej 50 mln zł.

Osiągnięcia zawodowe, jak i podejście do prowadzenia biznesu zostały docenione przez czytelników Pulsu Biznesu i portalu bankier.pl.
- Z Kamilą rozumiemy się bez słów. Drutex zna i rozumie tak dobrze, jak ja. To niezwykle kompetentna osoba, jest doktorem ekonomii po Szkole Głównej Handlowej. Wniosła do firmy otwartość na nowe technologie i automatyzację. To prawdziwa kobieta biznesu. W pełni zasługuje na ten tytuł – mówi Leszek Gierszewski, prezes i założyciel Drutexu.

Wiceprezes znana jest z tego, że decyzje biznesowe podejmuje szybko, ale zawsze są one trafne i mocno napędzają rozwój firmy, która jest jednym z liderów branży stolarki okienno-drzwiowej w Europie.

- Nie organizuję zbędnych nasiadówek, spotkań czy narad tak niezwykle popularnych w korporacjach. To do niczego nie jest potrzebne, strata czasu. Gdy w firmie wszyscy mają świadomość, w jakim miejscu się znajdują i jakie mamy cele - rozumiemy się bez słów. Często więc na korytarzach czy klatkach schodowych podejmuję decyzje w locie - czy to dotyczące zakupu ciężarówek czy budowy dwupoziomowej hali. I wszystko sprawnie działa - przekonuje Kamila Newlin-Łukowicz.

W Drutexie bardzo cenione jest też podejście wiceprezes do pracownika. Dzięki swojej charyzmie i nowoczesnemu spojrzeniu na zarządzanie zasobami ludzkimi tworzy miejsce, w którym ludzie chcą i lubią pracować.

- W firmie mam raczej kolegów niż relacje szef - podwładny. Nie ma sensu tworzyć takich barier, wówczas ludzie nie dają z siebie tyle, ile mogliby. Staram się, by moje stosunki z całą kadrą Drutexu były partnerskie. To procentuje - zapewnia.

Ostatnie trzy lata były najlepsze w historii firmy i przyniosły rekordowe wyniki. Eksport dynamicznie rośnie, obecnie to już niemal 80 procent produkcji. Drutex ma już zasięg globalny, a w niedalekiej przyszłości ma być marką globalną. Stąd inwestycje w rozpoznawalność polskiego brandu i wzrost udziałów polskiego przedsiębiorstwa nie tylko na rynkach w Europie, ale też m.in. w USA, Australii i Meksyku.

- Musimy tylko zwiększyć nasze moce produkcyjne. Zakładam, że stanie się to przez dwa, trzy lata. Myślę, że wiem, jak to zrobić – przekonuje Kamila Newlin-Łukowicz. - Wszystko co najlepsze jeszcze przed nami – dodaje.

od 7 lat
Wideo

Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza