Rebranding marki z okazji 30. rocznicy założenia firmy stanowi element szerszej strategii mającej na celu wzmocnienie globalnego wizerunku przedsiębiorstwa. Drutex podkreśla, że nowa kreacja marki to wyraz zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach.
Nowe logo Drutex-u nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od 1994 roku. Spółka uważa, iż nowy znak stał się nie tylko bardziej elegancki i nowoczesny, ale też prostszy i bardziej czytelny. Sygnet wykorzystuje budowę litery "D" zaczerpniętą z nazwy marki i odwołuje się poprzez przestrzeń wnętrza litery do najważniejszej grupy produktów Drutex-u, czyli okien.
Akcentujący żółty kolor nawiązuje do poprzedniej identyfikacji wizualnej, zaś przewaga czerni podkreśla pozycję i wartość firmy Drutex na rynku. Kolor czarny ma też za zadanie podkreślić fundament idei tworzenia okien. Firma od zawsze stawia na indywidualny styl, innowacyjność i elegancję. Dzięki połączeniu nowej kolorystki (kolor czarny) z dotychczasowym żółtym kolorem odzwierciedla ewolucję marki, ale przede wszystkim połączenie tradycji i doświadczenia z postępem.
- Nowe logo Drutex symbolizuje różnorodność produktów i nawiązuje przy okazji do nowego początku i dziedzictwa firmy. Ma podkreślić nasz dorobek, ale także kierunek na przyszłość - nowoczesność i rozwój - tłumaczy Leszek Gierszewski, prezes spółki Drutex. - Projekt nowego logo lepiej odzwierciedla charakter naszej marki. Konsekwentnie przekazuje obietnicę jakości daną naszym klientom. Marka Drutex należy do najbardziej innowacyjnych i najlepiej rozpoznawalnych w Europie w swojej branży. Dlatego w nowej identyfikacji wizualnej koncentrujemy się na tym, co najlepsze z naszej historii, starając się połączyć te wartości z nowoczesnością i dynamiką, odpowiadającą wizerunkowi innowacyjnej firmy będącej liderem rynku.
Tak wygląda nowe logo Drutex
Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie również nowe hasło reklamowe. Dotychczasowe hasło "Drutex- Najlepsze Okna" zostaje zastąpione przez hasło "Engineered for you" (zaprojektowane dla ciebie), które ma być odpowiedzią na globalne aspiracje firmy i jej pozycję rynkową. Nowe hasło komunikuje w sposób bardziej wyraźny i bezpośredni misję firmy polegającą na dostarczaniu klientom produktów nowoczesnych i zaawansowanych technologicznie, a jednocześnie "szytych na miarę" i w pełni dopasowanych do indywidualnych potrzeb odbiorców na całym świecie.
- Chcemy, aby krótki slogan na polskim i zagranicznych rynkach był wymawiany w języku angielskim, co jest dość popularną praktyką w odniesieniu do marek prowadzących działalność na większości światowych rynków, dla firm o globalnych aspiracjach. Hasło odzwierciedla naszą politykę związaną z tworzeniem produktów w pełni zindywidualizowanych. Nasze produkty tworzone są na indywidualne zamówienie Klienta i ograniczone wyłącznie jego wyobraźnią. Nasza przewaga tkwi w technologii i indywidualnym podejściu do Klienta. Nowy slogan ma tę filozofię podkreślić jeszcze wyraźniej - mówi Leszek Gierszewski.
ZOBACZ TAKŻE: Otwarcie Europejskiego Centrum Stolarki w Bytowie
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?