Aplikacja zapamięta też najczęściej wybierane trasy oraz wskaże najkrótszą drogę na dworzec kolejowy. IC Mobile Navigator działa na platformach Android oraz iOS i obsługuje cztery wersje językowe.
Aplikacja będzie rozwijana. W ciągu najbliższych miesięcy narzędzie zostanie wzbogacone o moduł umożliwiający zakup biletu. Ponieważ PKP Intercity jako jedyny kolejowy przewoźnik dalekobieżny honoruje bilet elektroniczny, w połączeniu z aplikacją mobilną zakup i przechowywanie biletu będzie mogło odbywać się tylko i wyłącznie za pomocą telefonu.
- W chwilę po wprowadzeniu Infopasażera pojawiły się głosy, że system jest przydatny, ale pasażerowie chcieliby korzystać z jego bardziej mobilnej wersji. Teraz każdy użytkownik IC Mobile Navigator na ekranie smartfonu czy tabletu może na bieżąco sprawdzać, planować podróż i kontrolować jej przebieg - informuje w komunikacie Beata Czemerajda, p. o. rzecznika w PKP Intercity.
Osoby często korzystające z pociągów PKP Intercity docenią, że IC Moblie Navigator oferuje funkcję zapamiętywania połączeń często wybieranych, a w momencie zmian w rozkładzie, ich aktualizację na kolejne dni. Aplikacja oferuje użytkownikom cztery wersje językowe: polską, angielską, rosyjską i niemiecką.
IC Mobile Navigator powstała we współpracy z firmą Fido Intelligence, która wcześniej stworzyła dla PKP Intercity m. in. robota "Rafała". - Ponad dwuletnia udana współpraca z PKP Intercity i znajomość systemów kolejowych pozwoliła nam na sprawne stworzenie aplikacji mobilnej IC Navigator - poinformował Grzegorz Rutkiewicz z Fido Intelligence.
Pobranie aplikacji IC Mobile Navigator jest bezpłatne.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?