Oba szkolenia funduje właścicielom naszych firm Kanadyjsko-Polska Fundacja Przedsiębiorczości, z którą CIP od kilku lat ściśle współpracuje.
Pierwsze ze szkoleń odbędzie się 11 i 12 lutego w hotelu Arka w Koszalinie przy ulicy Zwycięstwa. Poświęcone będzie w całości profesjonalnemu wizerunkowi firm, czyli sposobom na zdobycie i utrzymanie klienta.
11 lutego (w poniedziałek) wykładowcy zatrudnieni przez Kanadyjczyków omówią system obsługi klienta; 12 lutego - tematem dnia będzie sam klient. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jakie są typy klientów, czego oczekują i potrzebują, jak z nimi postępować, co robić ze skargami i reklamacjami i jak zapewnić sobie ich lojalność.
Szkolenie drugie odbędzie się 27 marca w sali konferencyjnej Radia Koszalin przy ul. Piłsudskiego 41. Adresowane jest do właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą poznać istotę biznesplanu i nauczyć się go sporządzać.
Zainteresowanych szkoleniami Centrum Innowacji i Przedsiębiorczości prosimy o kontakt z Agnieszką Kopyłowską, urzędująca w siedzibie CIP przy alei Monte Cassino 2 w Koszalinie (tel./fax: 341-23-17).
Uwaga. Uczestnicy pierwszego kursu otrzymają bezpłatnie komplety materiałów informacyjnych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?