Nowe wcielenie peugeota 407

    Nowe wcielenie peugeota 407

    Sławomir Draguła (www.nto.pl)

    Głos Pomorza

    Aktualizacja:

    Głos Pomorza

    Szefowie koncernu liczą, że auto będzie się teraz lepiej sprzedawało niż poprzedni model.

    Szefowie koncernu liczą, że auto będzie się teraz lepiej sprzedawało niż poprzedni model. ©fot. peugeot

    Francuzi w swoim modelu 407 zmienili zarówno przód jak i tył nadwozia.
    Szefowie koncernu liczą, że auto będzie się teraz lepiej sprzedawało niż poprzedni model.

    Szefowie koncernu liczą, że auto będzie się teraz lepiej sprzedawało niż poprzedni model. ©fot. peugeot

    Po czterech latach od premier peugeot 407 doczekał się modernizacji. Auta w wersji limuzyna, kombi oraz coupe dotknęły delikatne modyfikacje stylistyczne.

    Zauważyć je można przede wszystkim w przedniej części nadwozia, a także tylnym zderzaku i kloszach reflektorów. Oprócz tego koncern wprowadził do swojej oferty kolejne kolory oraz kilka rodzajów tapicerki.

    Samochód jest też bardziej komfortowy. Wyposażony został między innymi w przednie czujniki parkowania, natomiast system nawigacji korzysta z informacji zgromadzonych na twardym dysku, a nie z DVD.

    Samochód napędzany jest trzema silnikami benzynowymi oraz czterema dieslami o mocy od 109 do 204 KM. Zmiany dotknęły jednak jednostkę wysokoprężną o pojemności dwóch litrów, która teraz spełnia obowiązujące od przyszłego roku normy czystości Euro 5.
    Została również zwiększona jej moc ze 136 do 140 KM, natomiast średnie zużycie paliwa to 5,6 litra na 100 km (wcześniej 5,9 l/100km).

    Odmłodzona limuzyna producenta znad Sekwany do salonów trafi jesienią. Jej ceny nie powinny ulec zmianie. W naszym kraju obecnie zaczynają się od 71 400 złotych. Tyle trzeba zapłacić za samochód z silnikiem benzynowym o pojemności 1.8 litra i mocy 125 KM oraz za diesla HDI o pojemności 1,6 litra i mocy 110 KM.

    Najdroższa wersja kombi SW Sport z 204-konnym silnikiem HDI o pojemności 2.7 litra i automatyczną, sześcioprzekładniową skrzynia biegów tiptronic kosztuje 151 360 złotych.

    Jak wynika z danych dotyczących rynku europejskiego, model Peugeot 407 znalazł w ubiegłym roku łącznie 114 018 nabywców, co w porównaniu z wynikiem za 2006 oznacza spadek o ponad 26 proc. Być może właśnie dlatego szefowie francuskiego koncernu motoryzacyjnego zdecydowali się na odmłodzenie swojej limuzyny.

    Komentarze

    Na razie brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

    PREMIERY

    SAMOCHODY UŻYWANE

    PRZEPISY

    PORADY

    RAPORTY