Coraz liczniejsi sięgają też po laury i tytuły - za pośrednictwem „Głosu Dziennika Pomorza”. Od ośmiu lat wybieramy i promujemy najlepszych naszą marką. W tym roku na liście kandydatów do tytułu jest rekordowa liczba lokalnych firm.
Konkurs Nasze Dobre wszedł w decydującą fazę. Każdy z naszych Czytelników ma szansę wpłynąć na wynik rywalizacji w plebiscycie. A każdy produkt ma równe szanse na zwycięstwo, wygrywa ten wyrób lub usługa, która otrzyma tych głosów jak najwięcej. Sprawdźcie na naszej stronie w zakładce Nasze Dobre listę zgłoszonych produktów i usług i oddajcie głos na te, które waszym zdaniem są godne polecenia. Na stronie znajdziecie też informację o tym jak oddać głos oraz aktualny ranking.
Po kilku dniach głosowania na pierwszym miejscu jest (dane z wczoraj z godziny 15), oferta Pensjonatu Marina w Mielnie, czyli kompleksowa organizacja imprez i usługi cateringowe.
Wysoko w rankingu jest też PSS Społem ze Słupska, który promuje swoje bary mleczne oraz usługi firmy Gustaw Gemini Security Sp. z o. o. ze Szczecina. To dopiero początek głosowania, ostateczny wynik poznamy 23 października. Ale już dziś warto wesprzeć głosem swoich faworytów. Firmy bardzo liczą na Państwa pomoc.
Przypominamy, że prócz czytelników, nagrody przyzna też kapituła. W tym roku pracę w kapitule podjęli specjaliści, którzy już kilkukrotnie współpracowali z Głosem przy organizacji plebiscytu. Jury konkursu, które podda fachowej ocenie zgłoszone produkty i usługi w ósmej edycji plebiscytu Nasze Dobre z Pomorza to: dr hab. prof. Dariusz Zarzecki, ekonomista, kierownik Zakładu Inwestycji i Wyceny Przedsiębiorstw Uniwersytetu Szczecińskiego, Anna Kornacka - prezes zarządu Związku Pracodawców Pomorza Zachodniego Lewiatan, Dariusz Więcaszek - prezes Północnej Izby Gospodarczej w Szczecinie, Romuald Sobieralski - prezydent Koszalińskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, Roman Biłas - prezes Północnej Izby Gospodarczej w Koszalinie, Jan Czechowicz - prezes zarządu Słupskiej Izby Przemysłowo-Handlowej.
Marka Nasze Dobre z Pomorza ma swoją wagę. Oprócz prestiżowego tytułu, firmy, zgłaszające się do naszego plebiscytu, otrzymują wymierne korzyści promocyjne. Mają zapewnione prezentacje na łamach największego dziennika w naszym regionie oraz na portalach internetowych.
Zwycięzcy prócz prawa do używania znaku jakości Nasze Dobre z Pomorza otrzymają również vouchery na kampanię reklamową o wartości 20 tysięcy złotych.
21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?