Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Od redaktora. System działa, ale cicho

Wojciech Frelichowski
Kilka dni temu musiałem skorzystać z usług Centrum Obsługi Mieszkańca w ratuszu.

Najpierw trzeba pobrać bilet z numerem porządkowym, czyli z informacją, którzy jesteśmy w kolejce i do jakiego pokoju mamy się udać. System działa.

To znaczy wydaje bilety, a wyświetlacze nad drzwiami pokojów czytelnie obrazują kolejne numery. Ale przydałby się jeszcze sygnał dźwiękowy, aby petent zwrócił uwagę, że zmienia się kolejny numer. Taki sygnał jest, ale tylko przy pulpicie wydającym bilety. Ale jeśli petent siedzi w skrzydle ratusza, gdzie jest wydział komunikacji, to prawie nic nie słyszy.

Przeczytaj: Centrum Obsługi Mieszkańca już działa

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza