– Interesanci przyjmowani byli w trzech skromnych pomieszczeniach, a opłaty uiszczali w kasie w innym budynku.
Na nowe biuro obsługi klienta przy ul. Szczecińskiej 112 zaadaptowano starą świetlicę. Z usług mogą korzystać niepełnosprawni. Teraz wszystko będzie można załatwić w jednym miejscu. Przy stanowiskach pracownicy pomogą zawrzeć umowę z PGK m.in. na: wywóz odpadów, letnie i zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników, wywóz surowców wtórnych, odśnieżanie czy koszenie trawy. Ponadto w Biurze Obsługi Klienta przyjmowane są zlecenia m.in. na wywóz gruzu budowlanego, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego czy też odpadów wielkogabarytowych. W BOK można zakupić pojemniki na odpady. Na miejscu dostępne są również worki na odpady zielone.
Biuro Obsługi Klienta PGK Słupsk czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7-15.
Piotr Kawałek
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?