MKTG SR - pasek na kartach artykułów

PGM w Słupsku już w nowej siedzibie

Redakcja
– Dotychczas obsługa interesantów w słupskim PGK nie była komfortowa ani dla pracowników firmy, ani tysięcy jej klientów – mówi Mateusz Bilski, rzecznik prasowy PGK.

– Interesanci przyjmowani byli w trzech skromnych pomieszczeniach, a opłaty uiszczali w kasie w innym budynku. 

Na nowe biuro obsługi klienta przy ul. Szczecińskiej 112 zaadaptowano starą świetlicę. Z usług mogą korzystać niepełnosprawni. Teraz wszystko będzie można załatwić w jednym miejscu. Przy stanowiskach pracownicy pomogą zawrzeć umowę z PGK m.in. na: wywóz odpadów, letnie i zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników, wywóz surowców wtórnych, odśnieżanie czy koszenie trawy. Ponadto w Biurze Obsługi Klienta przyjmowane są zlecenia m.in. na wywóz gruzu budowlanego, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego czy też odpadów wielkogabarytowych. W BOK można zakupić pojemniki na odpady. Na miejscu dostępne są również worki na odpady zielone. 

 

Biuro Obsługi Klienta PGK Słupsk czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7-15. 

 

Piotr Kawałek 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza