MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Sieć Jula ogłosiła akcję serwisową. Powód - wadliwe urządzenie

WF
Jula
Sieć multimarketów Jula ogłosiła akcję serwisową bieżni, którą oferowała w sprzedaży. Ma to związek z wykryciem wady tego urządzenia.

Akcja serwisowa dotyczy bieżni Life Gear 97276HP (nr art.: 951-208) sprzedawanej w sklepach Jula w latach 2014-2017.

Do tej pory stwierdzono dwa przypadki wadliwości tego produktu związane z usterką instalacji elektrycznej, co mogło stwarzać potencjalne zagrożenie odniesienia obrażeń przez użytkownika. W żadnym przypadku nie doszło jednak do sytuacji zagrożenia.
W ocenie firmy Jula ryzyko wystąpienia usterek o podobnym charakterze jest bardzo niewielkie, firma chce jednak mieć pewność, że sprzedawane przez nią produkty są całkowicie bezpieczne. Dlatego też zdecydowano się na przeprowadzenie akcji serwisowej.

Naprawa bieżni odbędzie się na koszt firmy Jula. W przypadku, gdy naprawa nie będzie możliwa, sprzęt zostanie wymieniony na jego odpowiednik.

Sieć prosi osoby, które są posiadaczami bieżni o nr. art. 951-208, o dostarczenie urządzenia do najbliższego sklepu Jula bądź kontakt z działem obsługi klienta Jula: tel. 22 338 88 88, adres poczty elektronicznej: [email protected].

W Słupsku sklep sieci Jula znajduje się w Centrum Handlowym Jantar przy ul. Szczecińskiej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza