- Lampa uległa awarii około dwa miesiące temu. Wykonałam wiele telefonów do Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku. Jeśli udało mi się dodzwonić, co nie jest takie proste, to słyszałam, że lampa zostanie naprawiona, ale trzeba czekać w kolejce. Nie podano jednak żadnych terminów. To już stanowczo za długo trwa. Brak oświetlenia komplikuje nam życie - denerwuje się mieszkanka.
Tomasz Orłowski, zastępca dyrektora Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku poinformował nas, że "wskazana oprawa oświetleniowa objęta jest gwarancją i informację o jej uszkodzeniu inspektorzy ZIM przekazali wykonawcy celem dokonania naprawy". Wykonawca miał przekazać ZIM, że cały czas czeka na dostawę.
A więc nie ma konkretnego terminu usunięcia awarii. Nie uzyskaliśmy także informacji, dlaczego tak długo trwa dostawa nowej oprawy.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?