Wczoraj w Radissonie, poznaliśmy firmę o najbardziej odpowiedzialnym społecznie wizerunku w regionie. Wyróżnienie wręczono podczas konferencji zorganizowanej przez Związek Pracodawców BCC, Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce i Forum Związków Zawodowych. Myślą przewodnią konferencji było hasło "CSR (corporate social responsibility - społeczna odpowiedzialność biznesu) jako narzędzie budowanie pozytywnego wizerunku biznesu". Konkurs wyłania firmy postrzegane jako najbardziej odpowiedzialne społecznie w danym regionie.
- Jest mi bardzo miło, że nasze działania zostały wyróżnione - mówi Piotr Waszczenko, wiceprezes Zarządu Unity Line - Zdajemy sobie sprawę, że działania takich firm jak nasza nie może ograniczać się tylko i wyłącznie do realizowania celów biznesowych. Dlatego zawsze ważnym dla nas elementem jest wspieranie inicjatyw lokalnych, skupiających się na szerzeniu wiedzy, kultury oraz co najważniejsze - niesieniu pomocy innym. Mnie osobiście bardzo cieszy, że wiele inicjatyw wychodzi bezpośrednio od naszych pracowników. To dzięki nim znaleźliśmy się w gronie uczestników tego konkursu. Cieszę się, że zostaliśmy zauważeni i docenieni.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?