W dokumencie czytamy, że w związku z dynamicznym rozwojem zwłaszcza w ostatnich dwóch latach, Grupa OT Logistics uzyskała pozycję największego operatora portowego w Polsce i na południowym Bałtyku, a od lat jest liderem w transporcie wodnym śródlądowym od Kaliningradu w Rosji po porty w Niemczech i Holandii. Nowe wyzwania m.in. związane z rozwojem organicznym, z przeprowadzonymi i potencjalnymi akwizycjami, a także z rozpoczęciem kluczowej inwestycji Grupy tj. budowy największego w regionie terminalu przeładunkowo-składowego, dedykowanego obsłudze towarów agro (zbóż i pasz) na terenie portu w Gdańsku, wymaga ponownego zdefiniowania celów i kierunków strategicznych.
Zarząd OT Logistics chce by firma stała się największym operatorem logistycznym w Europie.
W ramach strategii na lata 2016-2021 zakłada się m.in. osiągnięcie pozycji nr 1 w obsłudze produktów agro w basenie Morza Bałtyckiego (bez Rosji) oraz Morza Adriatyckiego oraz udział w rynku przeładunków agro w polskich portach morskich na poziomie 50%, podwojenie przeładunków w porcie Rijeka, rozwijanie terminali portowych, rozwój transportu śródlądowego i kolejowego poprzez zmianę profilu usług, wejście do pierwszej dziesiątki największych spedytorów w Polsce. Uzyskanie 5% udziału w kontenerowej spedycji morskiej, a także obecność na rynku usług logistycznych w krajach korytarza północ-południe.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?