Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Trudno się dodzwonić do przychodni przy Piłsudskiego

Dorota Aleksandrowicz [email protected]
Aby dodzwonić się do przychodni Salus przy ul. Piłsudskiego, potrzebna jest anielska cierpliwość albo stalowe nerwy. Kto tych cech nie posiada, przychodzi zarejestrować się osobiście.
Aby dodzwonić się do przychodni Salus przy ul. Piłsudskiego, potrzebna jest anielska cierpliwość albo stalowe nerwy. Kto tych cech nie posiada, przychodzi zarejestrować się osobiście. Krzysztof Piotrkowski
- Kilka razy starałem się dodzwonić do Salusa przy ul. Piłsudskiego, ale bez skutku - mówi czytelnik ze Słupska

Wczoraj do naszej redakcji dzwonili zdenerwowani czytelnicy, którzy nie mogli dodzwonić się do przychodni Salus przy ul. Piłsudskiego w Słupsku. Próbowali kilka razy. Bez żadnego efektu.

- Mam chore dziecko i zależało mi, żeby szybko dodzwonić się do przychodni. Dzwoniłem kilka razy, ale nikt nie odbierał. Zaraz się ubiorę i pójdę tam osobiście, bo chyba inaczej nie zapiszę dziecka na wizytę u lekarza - opowiada zdenerwowany pan Jan ze Słupska, który nie rozumie, jak takie sytuacje mogą się w ogóle zdarzać.

Mężczyzna ten na szczęście jest sprawny fizycznie. W przeciwieństwie do innego czytelnika, który również skontaktował się z naszą redakcją. Żaląc się na nieodbierane telefony w słupskiej przychodni Salus, przyznał, że jest osobą niepełnosprawną ruchowo i to uniemożliwia mu bezpośredni kontakt z personelem przychodni.

- Mam problemy z poruszaniem się i ledwo udaje mi się przemieszczać przy pomocy kul. Kontakt telefoniczny to dla mnie najlepszy sposób na zarejestrowanie się w przychodni - stwierdza mężczyzna.

Czytelnik podkreśla, że ogólnie jest zadowolony z usług Salusa przy ul. Piłsudskiego, ale zdarzają się, niestety, niemiłe niespodzianki.

- Panie tam są naprawdę sympatyczne - mówi mężczyzna, który ubolewa nad tym, że w momencie, kiedy potrzebował zarejestrować się do lekarza, nie mógł tego zrobić. W jego przypadku wyjście do przychodni to spory wysiłek fizyczny, który nie przychodzi mu tak łatwo jak zdrowym osobom.

W sprawie nieodbieranych telefonów skontaktowaliśmy się z kliniką Salus w Słupsku.

- Próbowaliśmy dodzwonić się do wszystkich naszych przychodni i nie było żadnego problemu z połączeniem się. Czasami zdarzają się sytuacje, że ciężko się dodzwonić do danej przychodni ze względu na duży ruch lub też przeprowadzany proces rejestracji - mówi Tadeusz Wardziak, zastępca dyrektora ds. marketingu kliniki Salus w Słupsku.

Dodaje także, że kiedyś przeprowadzili eksperyment badawczy i okazało się, że w ciągu godziny dzwoniło do przychodni na ul. Zielonej 2,5 tys. osób.

Tadeusz Wardziak przyznaje, że Salus planuje wprowadzić rejestrację online do swoich przychodni. Na razie rejestracja ta działa częściowo przy ul. Zielonej.

Przeczytaj także:

 

gp24

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gp24.pl Głos Pomorza