Ulica Portowa to kilka zabudowań, magazyny, wjazd do stoczni, pętla autobusowa, której dni są już policzone, i zaplecze ulicy Marynarki Polskiej. Zmieni się wraz z budową węzła komunikacyjnego, a dokładnie części drogowej tej inwestycji.
CZYTAJ TEŻ
W kwietniu miasto kupiło od spółki Euro-Industry pas gruntu za stoczniowym murem biegnącym wzdłuż ulicy Portowej. Transakcja kosztowała Ustkę 256 900 zł netto, a jej elementem jest też budowa na koszt miasta nowego ogrodzenia stoczni.
Miasto ogłosiło przetarg na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej ogrodzenia wzdłuż ul. Portowej, bo stary mur zostanie zburzony.
Nowy płot ma mieć wysokość nie większą niż 2,2 metra i długość ok. 470 metrów wraz z furtkami i bramami wjazdowymi. Ma być zbudowany z cegły klinkierowej i stalowych słupków i przęseł. Na całej długości ogrodzenia wyrośnie zieleń.
- Na odcinku od obecnej pętli autobusowej do Bulwaru Portowego ulica Portowa będzie o kilka metrów szersza – mówi wiceburmistrz Ustki Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, - Powstaną tam miejsca parkingowe, jezdnia i chodnik, a na końcu przy Bulwarze skwer. Będzie to jednocześnie droga dojazdowa do Bulwaru.
Budowa ogrodzenia jest odrębną inwestycją. Droga natomiast powstanie ramach budowy infrastruktury drogowej wokół węzła komunikacyjnego i połączy nowy dworzec autobusowy (z wjazdem od ulicy Słupskiej) z Bulwarem Portowym.
Dach usteckiego dworca z koroną. Wieżyczka wróciła na swoje miejsce
Premier Izraela stanie przed Trybunałem w Hadze? Jest wniosek o areszt
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?