- Testujemy rozwiązanie, w ramach którego klient korporacyjny będzie obsługiwany w jednym miejscu także w zakresie finansów osobistych - informuje odpowiedzialny za bankowość detaliczną członek zarządu BRE Banku, Jarosław Mastalerz.
Projekt połączenia obsługi korporacyjnej i detalicznej to przede wszystkim chęć zwiększenia efektywności oraz optymalizacji kosztów funkcjonowania oddziału.
Znajdzie się tam wspólna przestrzeń obsługi klienta oraz sale na spotkania. Co ważne, połączenie obsługi obu segmentów nie jest związane z redukcją zatrudnienia, pozwala natomiast na większą koncentrację zespołu oddziału na celach operacyjnych i obsłudze klientów.
- W koszalińskim oddziale wspólna będzie część kasowa, gdzie klient może realizować transakcje gotówkowe, czy też skorzystać z bankomatu. Jednak za sprzedaż i relacje z klientami korporacyjnymi i detalicznymi odpowiedzialne będą odrębne zespoły - tłumaczy Przemysław Gdański, członek zarządu BRE.
- Chęć ograniczenia kosztów funkcjonowania placówki nie jest jedynym celem projektu. Wielu naszych klientów korzysta jednocześnie z usług bankowości detalicznej oraz korporacyjnej. Teraz, będą mogli w jednym miejscu załatwić wszystkie sprawy związane z kontaktem z nami - dodaje.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?