Celem uchwały jest dążenie do ochrony i wzmocnienia unikatowych walorów uzdrowiskowych Ustki, szczególnie Starej Osady Rybackiej i promenady nadmorskiej, uznając wartość jej krajobrazu kulturowego, a także pragnąc podnieść jakość życia mieszkańców i atrakcyjność turystyczną poprzez prawidłowe kształtowanie ładu przestrzennego na obszarze całej Ustki.
Najwięcej kontrowersji wzbudziły cztery tematy:
- - czym jest mural, reklamą czy szyldem. Czy murale reklamujące będą zakazane ?
- - zakaz umieszczana reklam na parasolach
- - określenia w ustawie wyraźnych definicji np: co jest szyldem, a co reklamą
- - degradacji przestrzeni poprzez nadmiar, które odwracają uwagę od zabytków, obniżając wartość wizerunkową okolicy
Zwrócono uwagę na wyjątkowo brzydkie formy reklam, jak np.: na ogrodzeniach i przy wejściach na plażę. Mieszkańcy Ustki biedą mieli 2 lata czasu na dostosowanie szyldów do nowych przepisów i rok na reklamy. Zapraszamy do obejrzenia prezentacji w postaci zdjęć, Konsultacje potrwają od 23 września 2019 roku do 14 października 2019 r.
Ukraina rozpocznie oficjalne rozmowy o przystąpieniu do UE
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?