Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS w Miastku...

Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS w Miastku dało pracę 71 osobom (wideo, zdjęcia)

Andrzej Gurba

Głos Pomorza

Głos Pomorza

W piątek w Miastku oficjalnie uruchomiono Centrum Obsługi Telefonicznej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Pracę znalazło w nim 71 osób.

W piątek w Miastku oficjalnie uruchomiono Centrum Obsługi Telefonicznej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Pracę znalazło w nim 71 osób. ©Andrzej Gurba

W piątek w Miastku oficjalnie uruchomiono Centrum Obsługi Telefonicznej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Pracę znalazło w nim 71 osób.
W piątek w Miastku oficjalnie uruchomiono Centrum Obsługi Telefonicznej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Pracę znalazło w nim 71 osób.

W piątek w Miastku oficjalnie uruchomiono Centrum Obsługi Telefonicznej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Pracę znalazło w nim 71 osób. ©Andrzej Gurba

16 zdjęć
Przejdź do galerii

Galeria dostępna tylko dla abonentów Głosu Pomorza

Otwarcie Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS w Miastku

Otwarcie Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS w Miastku

Link do głównego zdjęcia

Otwarcie Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS w Miastku ©Andrzej Gurba



Zakład Ubezpieczeń Społecznych ma cztery takie placówki. Miesięcznie obsługują one ponad 200 tysięcy klientów. - Jest mi niezmiernie miło, że otwieramy dzisiaj czwarte centrum obsługi telefonicznej w kraju. Po dwóch ośrodkach zlokalizowanych w centrum Polski, przyszła kolej na mniejsze ośrodki.
W grudniu ubiegłego roku był to Grudziądz. Teraz jest Miastko - mówił podczas piątkowego otwarcia Michał Jonczyński, członek zarządu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. - Te lokalizacje zostały wybrane nieprzypadkowo, ponieważ mamy i mieliśmy dobrą infrastrukturą w tych miejscach i bardzo dobrych zmotywowanych ludzi. Cieszymy się, że poprzez uruchomienie tego centrum dajemy pracę 71 osobom. Obsługa telefoniczna wpisuje się w naszą strategię, misję i wizję. W tych czterech lokalizacjach miesięcznie dzwoni do nas około 200 tysięcy klientów. Tendencja z każdym miesiącem jest rosnąca. A więc 200 tysięcy osób nie musi się fatygować do oddziału, inspektoratu, do biura terenowego, żeby dowiedzieć się o szczegóły swojego konta.

W czasie otwarcia podkreślano, że jest szansa na zatrudnienie kolejnych osób. Obecny na uroczystości senator Kazimierz Kleina podkreślił, że Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS w Miastku to przykład tego, że takie placówki wcale nie muszą funkcjonować tylko w dużych miastach. - Jako parlamentarzysta od dawna zabiegam o takie rozwiązania. I cieszę się, że stało się w Miastku - mówił Kleina.

Dodajmy, że Miastko miało kilkudziesięciu konkurentów w całym kraju. W czasie wczorajszego otwarcia podkreślano zasługi Romana Kurkiewicza, byłego dyrektora oddziału słupskiego ZUS w uruchomieniu miasteckiej placówki.

Miasteckie centrum powstało w obiekcie, w którym znajdował się wcześniej inspektorat, a następnie placówka terenowa ZUS. Ta ostatnia jest w obiekcie do dzisiaj (z 4-osobową załogą). Można w niej załatwić sprawę w tradycyjny sposób. 20 osób, które wcześniej pracowało w inspektoracie, przeszło do COT. Pozostałe zatrudnione osoby są nowe.

Komentarze (6)

Wszystkie komentarze (6) forum.gp24.pl

Czytaj Głos Pomorza

Wideo z Miastka

Zdjęcia z Miastka

Najnowsze wiadomości

Zobacz więcej

GP24 poleca

Mama, tata i ja! Zgłoście się do konkursu - nagrody czekają!

Mama, tata i ja! Zgłoście się do konkursu - nagrody czekają!

 Hipokrates - finałowa rozgrywka rozpoczęta, zagłosuj na swoich faworytów!

Hipokrates - finałowa rozgrywka rozpoczęta, zagłosuj na swoich faworytów!

Wejdź i zobacz gdzie zjeść, pobawić się i spędzić czas na Pomorzu

Wejdź i zobacz gdzie zjeść, pobawić się i spędzić czas na Pomorzu