- To drugi etap projektu, na który otrzymaliśmy grant w ramach Akumulatora Społecznego we współpracy z CIO - mówi Przemysław Kaca, - koordynator projektu i pracownik społeczny ze Słupska. - Pierwszym etapem był mural na ścianie naprzeciw sklepu Netto przy Psim Polu. Natomiast teledysk powstawał przez kilka miesięcy przy zaangażowaniu wielu osób.
Tytuł utworu to Dopalaczom mówimy NIE - wybieramy pasje! Utwór z teledyskiem ukazują konstruktywne formy spędzania czasu wolnego przez młodzież. Promują uzależnienie się od pasji, a nie od dopalaczy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?