W czasie remontu ponad 100 letniej wiaty odnowiono stalową konstrukcję podtrzymują dach i zastąpiono stare, zmurszałe deski nierdzewną blachą.
Zdaniem kolei jest ona tańsza w utrzymaniu i trwalsza niż drewno.
Rok temu za kwotę 140 tysięcy złotych wyremontowano wiatę na pierwszym peronie. Niemal tyle samo spółka Polskie Linie Kolejowe zapłaciła za wykonanie tej odnowionej obecnie.
Do pełni szczęścia brakuje jeszcze zainstalowania oświetlenia i uruchomienia porządnych i sprawnych tablic pokazujących godziny przyjazdów i odjazdów pociągów.
Na czas remontu były one wyłączone i wprowadzały w błąd pasażerów kolei. Znów sprawne mają być w ciągu najbliższych dni.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?