Wymiana umów jest efektem nowelizacji przepisów prawa energetycznego.
- Dla klientów nic się w nich nie zmienia, ale firma zmieniła NIP i nazwę. To musi znaleźć odzwierciedlenie w zapisach umowy z klientem. Dlatego zaczynamy ich wymianę - dowiedzieliśmy się w warszawskim Biurze Obsługi Klienta Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA. Pomorski Oddział Obrotu Gazem, który obsługuje mieszkańców regionu słupskiego, już poinformował listownie swoich
klientów o wymianie umów.
Można to zrobić na dwa sposoby. Albo wybrać się do Biura Obsługi Klienta, gdzie osobiście wypełnimy nowy formularz umowy, albo wysłać go pocztą. Jeśli chcemy skorzystać z możliwości korespondencyjnej aktualizacji umowy, a nie otrzymamy jej pocztą, to możemy formularz pobrać ze strony www.pgnig.pl, gdzie znajduje się również instrukcja wypełniania. Następnie należy go wysłać na adres właściwego
Biura Obsługi Klienta wraz z kserokopią dokumentu tożsamości (firmy: kopie dokumentów rejestrowych).
Informacje o adresach i godzinach otwarcia biur obsługi klienta znajdują się na fakturach za gaz oraz na stronie internetowej www.pgnig.pl. Do dyspozycji klientów PGNiG SA jest także infolinia 0 801 809 900 oraz tel. 032 737 88 88.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?